Sunday, November 28, 2010

Tamparan wanita ke lelaki lagi hebat...??



Apa reaksi lelaki kalau kena tamparan wanita....???


*pow!*

adoiii!!

*debik*

ufff..!!

*piangg!!*

urkssss!!


Aku bukannya selemah yang kau sangka
Aku tak rela diseksa, haa!
Beranikah lagi bersemuka
Rasakan kuasa, tamparan wanita



BAYANGKAN pulak apa reaksi wanita kalau kena tamparan lelaki...??


tampar pipi kiri, pipi kanan pun aku nak tampar jugak...!!! Boleh, sayang...???


agaknya terus berikrar


saya janji tak akan buat lagi


Setiap kali kau marahi diriku ini
Tergugur jantungku tergaman membisu
Setiap kali kau kasariku tak mengerti
Kau berjanji tidak kau ulangi lagi


BAYANGKAN kalau ada orang jadi batu api...macam mana pulak??


jangan percaya pada dia....!!!!
dia suka cakap tak serupa bikin


BAYANGKAN kalau lah dia merayu


tolonglah percaya pada saya..saya janji tak akan buat lagi...


agaknya orang lelaki terus percaya

bak kata orang : lelaki mudah cair dengan pujuk rayu perempuan


baiklah..., saya hormat awak....tangan saya tak jadi nak tampar awak...tapi
saya bagi tabik spring...!!!


perempuan itu agaknya terus berubah wajah....dan terus cakap


ok, la tu....!!! dengan hati yang gembira.
saya tak akan buat lagi tok hari ini,
esok lom tahu lagi...


Aku perlu berdiri tanpamu
Berani berdiri kerana benar



tak baik tampar lelaki
tak baik jugak lelaki tampar wanita

.....iEiD....

No comments:

Post a Comment