Monday, December 13, 2010

kau kawan sahabat teman

kata orang
berkawan biar beribu bercinta biar satu

dua hati kini menjadi satu
setialah pada yang satu


berdua lebih baik
kerana ada orang ketiga

.....:::itu sebab ramai anak dilahirkan tanpa bapak:::....

.............................................................................................................................

kepada kau sahabat teman
dengarlah bisikan aku pada



kau kawan sahabat teman.
aku tak boleh hidup tanpa kamu semua.

mana mungkin aku hidup seorang diri tanpa ada yang menghiraukan aku.
mana mungkin aku bergelak ketawa seorang diri.
oh nanti akan ada yang menggelarkan aku perempuan gila.


kau kawan sahabat teman.
tahukah aku di sini sedang merindui kamu semua?
tahukah aku sangat menghargai kehadiran kamu semua di dalam hidupku?
tahukah aku teringin sangat berjumpa kamu semua?
tahukah aku tidak mahu kehilangan walau seorang pun dari kamu
semua?


kau kawan sahabat teman.
terima kasih kerana menjadi kawan, sahabat, rakan dan teman aku.
terima kasih kerana menerima segala keburukan dan kelemahan aku.
terima kasih kerana berada di sisi ketika aku susah.
terima kasih kepada kau

qiah,aza,alyn,
eja,pika,nab,fara
anem,mira,k.dayah,haizum,ina,wani
nisa,ira,k.tika
zol,jamil,hata,alim,ejem


kaulah
kawan, sahabat teman.

SAHABAT
yang baik, apabila dipandang wajahnya, membawa kite mengingati pada Allah,
mendengarkan kata-katanya menambahkan ilmu kita yang selalu jahil disisiNya.



Saidina Ali berkata
selemah-lemah manusia ialah manusia yang tak boleh mencari sahabat dan orang yang lebih lemah ialah orang yang mensia-siakan sahabat yang telah dicari.


Adakalanya kita juga saling terluka
namun di akhirnya kita tetap bersama

.....iEiD....

No comments:

Post a Comment