Tuesday, June 21, 2011

tertarik untuk menulis

Selepas drama Nora Elena..kini Dewa Cinta pulak yang menjadi sajian aku sekeluarga untuk drama yang wajib kami tonton..walaupun waktu yang ditayangkan tidak sesuai..tapi maghrib tak akan di tinggalkan....

drama ini not bad jugak lah...walaupun fasha sandha yang berlakon....aku tak amek kira pasal itu....aku tengok fasha da makin matang sikit la...aku suka cara dia menjawap soalan wartawan masa melodi tempoh hari...tersusun kata-kata dia....tak tahu la kalau dia da practise 2 bulan nak jawap soalan tu....

patah balik kat cerita ini....Dewa Cinta ada timbulkan isu umur...uhuh cukup sensitif aku dengan umur...hahaha...hero dia lebih muda daripada heroinnya....agak menarik bukan...??? tapi aku rase heroinnya adalah akak kepada heronya...uhuh adakah suatu hari nanti aku hanya menjadi kakak sahaja kepada dia...agak tak berapa nak faham disitu kan...????? tak pe la biar aku sahaja yang faham...hihihihi

kalau nak tahu dengan lebih mendalam sinopsis cerita ini...klik je kat bawah ini

see ya....

No comments:

Post a Comment