Saturday, June 18, 2011

Manisnya Kurma Ini VS Semanis Kurma

habis madu sepah tak habis-habis....!!!! paling berkesan lawak sepah malam tadi...hampir nak putus urat pankreas aku ketawe coz tengok gelagat sepah lagi-lagi Jeff....haaaaaaaa tanjat boboy...!!!

sebelum aku tido malam tadi aku online kejap...pastu aku bukak facebook, pegi kat page Guatv Dot Com, tengok-tengok je kat wall tu da de link tok persembahan sepah malam tadi tuh...aku tengok la lagi..terus dapat idea nak buat sesuatu....last-last aku berjaya hasilkan....

inilah hasilnya....


lepas tu aku post kat facebook......niat nak terus post kat blog...tapi da lewat sangat...tak larat nak susun ayat.....tapi aku terharu hasil kerja aku dihargai....
kalau nak baca komen-komen yang aku dapat, rajin-rajin la jengah kat wall facebook aku


kalau tak puas nak tengok gambar-gambar tu ni dia gambarnya.....
sejibik tak..????

ustaz : ling...
ustazah : iyer....????
ustaz : lupa ker nama program kita...???
ustazah : owh program kita....1....2....3...
MANISNYA KURMA INI...


papepon puas hati dengan sambutan orang johor yang begitu supporting malam tadi...semua orang johor memang gempak beb...rugi kalau tak melamar orang johor....hihihihi
untuk pengetahuan umum, Semanis Kurma merupakan program peberet aku
itu saje nak bagitahu...

see ya....!!!!


No comments:

Post a Comment