Saturday, June 25, 2011

Sepah Juara Maharaja Lawak 2011

Manisnya Sepah ini....haaaaa~~~~~ mesti korang semua da tahu siapa JUARA MAHARAJA LAWAK 2011, mesti lah Sepah...!!! syukur sangat-sangat...aku minat dengan Sepah stat dorang kat Raja Lawak lagi...memang dorang konsisten je setiap minggu...tapi lepas dorang da bergelar Raja Lawak aku kurang berminat da...

Stat dorang masuk Maharaja Lawak aku tak respect pon dorang dapat buat terbaik..tapi aku tengok dorang kat Minggu pertama Maharaja Lawak aku berkata wow..!!!! hebat jgk dorang ni....lawak dorang original.....dari seminggu ke seminggu memang dorang mampu buat aku terhibur dan bergelak sakan...awal-awal masa Maharaja Lawak aku masih kat UKM lagi..memang akan download kat you tube je la....tak de astro Warna kat bilik aku...hihihihi...aku akan selalu ulang-ulang video yang aku download tu...persembahan Sepah terutama sekali aku akan ulang-ulang tengok....feberet aku masa awal-awal ML Sepah, Nabil, Jozan, Jambu...tapi stat ML buat kt Penang..wow ternyata Sepah je yang best..yang lain tuh kurang...kat Kuantan pulak semuanya ok je...Jozan paling meletup...tapi Sepah sentiasa ok...xde yang tak lawak.....dan kat JB..Sepah telah membuatkan aku ketawe dari mula cameraman fokus kat Jep..memang sebijik muka dia...gaya dia dengan Ustazah Bahyah....

Tidak disangka-sangka tetapi aku mengharap.....kini Sepah digelarkan sebagai Maharaja Lawak 2011....aku ingatkan Jozan..tapi malam tadi di pusingan pertama memang ternyata Sepah yang paling menonjol.....aku ada bagi komen kat facebook....kalau Sepah tak menang malam ni aku nak boikot Maharaja Lawak....hihih ternyata pilihan aku dan pendapat aku tepat....hihihi, tapi aku bagi peluang juga kat Jozan time pusingan kedua...
hmm bagi pendapat aku...Jozan best..cume tak mampu nak tandingi Sepah dengan munculnya Dafi....pernah jugak aku cakap dengan famili aku...kan best kalau Dafi datang time final Maharaja Lawak....dan ternyata pandangan aku didengar oleh Sepah..hahaha perasan je....stat nama Dafi disebut-sebut masa mingu ke-5 kan..??
ala dafi~~dafi~~
"tak sengaja lewat datang rumahmu~~~~"
baek punyer~~~

Gambar ini aku amek tepat-tepat masa Ac Mizal mengumumkan
Juara Maharaja Lawak 2011 adalah..........
Sepah.....!!!!!!!


Sekalung tahniah buat Sepah yang sudah bergelar Maharaja Lawak 2011 dengan memperolehi peratus undian sebanyak....

Sepah- 37%
Jozan - 30%
Nabil - 20%
Jambu- 12%





No comments:

Post a Comment