Wednesday, February 9, 2011

demam tanda hujan,rindu,mimpi

balik aje UKM romate aku demam...sian kat dia..suara dia da lain...
pergi aje toilet terserempak dengan jiran aku..ok dia pon demam....
jiran yang lain datang bilik...ok dia pon demam.......
last-last hari ini aku pulak demam........

banyak faktor kenapa aku demam

2 hari berlalu ini aku tolong kawan aku masak
hahaha
tak tolong mana pon...juz tolong apa yang patot....
dia buat bisnes
TAPAW DELIVERY
like la page ini
aku tak bohong.... sedap dia masak....
so aku pon tahu la sikit-sikit macam mana dia masak
time tgk dia masak itu...rasa hati tak sabar nak masakkan tok bakal suami aku
hahahaha
malam tadi aku mimpi famili dia pulak
uhuhuhuhuhu

adakah disebabkan aku mimpi famili dia aku demam...?????

faktor lain aku demam

cuaca tak menentu
kejap-kejap panas
da tu tetibe aje hujan
time kat rumah lagi badan aku rase tak sedap
kejap-kejap bersin
bukan sbb aku resdung
tapi tu la aku tak tahu nak cite macam mana

faktor lain pulak aku demam

semalam aku haus sangat
aku lupa nak beli air mineral
so aku amek jalan aku gali tanah nak dapatkan air
aku melawak je
aku amek air kat water coller
1 botol jgk aku abiskan
lepas je selesai aku minum
aku rase tekak ini cam ade benda je
so malam tadi aku da batuk-batuk

fatktor utama aku demam

_ _ _ _aku rindu kat si dia_ _ _ _ _

kesimpulannya
aku demam sebab hujan,rindu,mimpi
tak caya baca ini
hujan kau ingatkan aku tentang satu rindu di masa lalu saat mimpi masih indah bersamamu



2 comments:

  1. hahah,,cian kak pid!!demam,,tp yg xley blah,,demam windu eaa akq:P

    ReplyDelete
  2. uhuhu sampai sekarang lum baik ag..*_*

    ReplyDelete