Monday, January 2, 2012

final exam for semester 5

simple je entry kali ni...sebab nak cepat..hahaha...banyak lagi fakta-fakta penting belum hafal lagi...macam biasa lah aku ni belajar untuk lulus dgn cemerlang dalam exam je...itu pasal menghafal je dari tadi...dok pahe pong....hihi...

entry kali ini khas buat kawan-kawan yang paling rapat di UKM ini...saya nak wish good luck kat korang....hope korang dapat mengharungi bulan peperiksaan ini dengan cekal dan tabah.... dapat result yang terbaik...lulus dgn cemerlang semua subjek....

nak tahu siapa kawan-kawan aku tuh...???

shahanim..
 org pertama yang aku kenal masa mula-mula sampai kat UKM 2 tahun lalu

amira
 cikgu aku kalau time exam...hihi...terbaik la dia ni...
(lain macam je tgk gmbr ni)
 
saja nak letak gambar ni....hihihi...
padahal de sorang lagi...kak dayah nama dia..cume takde gmbr dgn dia tahun ni...

DAN.....!!!!!!
kepada kawan-kawan suksis ku....

 the first...romate aku..hanisah, anis, ira, kak tika dan jie
gud luck korang....

tak lupa juga pada cosmate pid...all the best korang aku sayang korang....
hidup SAINS PEMBANGUNAN ingat janji kita...!!!!!!!

No comments:

Post a Comment