Saturday, January 7, 2012

sepanjang tahun 2012

baru masuk seminggu untuk tahun baru...da nak kena rancang betul-betul jadual harian kita..kalau dulu-dulu tak perlu ambil tahu hal ini, ikut je jadual kelas...sekarang ini da lain...maklumlah umur makin meningkat...insyallah tahun ni aku mula menjadi seorang pekerja...setelah 17 tahun begelar pelajar....doakan aku dapat kerja...hihi....insyallah....

berikut adalah jadual kerja aku untuk tahun 2012,
"Ya ALLAH semoga apa yang dirancang mudah dilaksanakan..amin...."

JANUARI : bulan exam + cuti semester + siapkan 3 bab TESIS
FEBRUARI : camping + naik semester + fokus belajar + TESIS
MAC : fokus belajar + TESIS
APRIL : 5 hari masuk bulan April besday aku...hahaha...take note nyer....
MEI : bulan terdesak...18 MEI 2012 kene hantar draf TESIS
JUN : bulan exam + VIVA (viva ni bukan nama kereta tuh...ni untuk pembentangan hasil penyelidikan aku (TESIS) kalau tak siap tak boleh grade....
"Ya ALLAH semoga hambamu ini dapat menyiapkan TESIS dengan cemerlang...amin....."
JULAI : bulan yang ditunggu-tunggu (tamat latihan sebagai SUKSIS) saya tauliah insyallah kat Sarawak....+ praktikal
OGOS : praktikal
SEPTEMBER : KONVO...!!!!!!

yang pahit akan jadi manis, yang cuka akan jadi gula
jika rajin melebihi malas......

No comments:

Post a Comment