Tuesday, April 19, 2011

fenomena di masjid

aku bukan nak cakap aku rajin pergi ke masjid
aku bukan jugak nak kutuk aku malas ke masjid
tapi aku nak cerita ini.....
semalam sambil aku menghafal point-point untuk exam aku tu..
mata mesti la pandang ruang hijau di sekitar masjid tu...
sebab apa aku ada kat masjid....??? hihihi saje nak dapat keberkatan, biar dapat jawap dengan cemerlang....

ok...aku sambung cerita..
sambil-sambil aku pandang orang lalu...aku nampak sorang lelaki ini....tibe-tibe hati aku berdebar....dalam hati aku cakap....

"ish dia ker tu....?"

aku tengok gaya dia....mmg sebijik dia tau..bentuk tubuh badan dia....,gaya dia berjalan....
ish, hati makin berdebar, memang sejibik.......dia nak menghala pergi amek wuduk time tu...so aku tunggu sampai dia selesai solat...aku nak pastikan dengan betul...adakah itu dia....hari tu aku mmg tahu dia ada paper...., aku bayangkan da masa tu...dapat borak dgn dia....korang bayangkan la....masa tu aku sambil hafal....sambil berangan....mananya dapat masuk......ish...bapak rindu nak borak dgn dia.....hanya tuhan saja yang tahu.....

last-last..aku tengok itu bukan dia.....gaya pakaian dia amek exam bukan macam tu...dia simple punyer orang....orang yang aku nampak tu siap berkemeja pulak...

hmm tak tahu la nasib badan.....aku redha dengan ketentuan Nya
andai tiada jodoh kita bersama

No comments:

Post a Comment