Tuesday, April 5, 2011

hepi besday to me

entry pertama untuk bulan baru
da masuk bulan ke 4 bagi tahun 2011
kejap je masa berlalu
bulan april, bulan paling aku nantikan....
sebab ape? sbb bulan aku dilahirkan
hihihi
terima kasih pada mereka yang mengwishkan hepi besday tok aku
terharu bangat deh~~
terutama sekali pada sidia....tq syg....
_____________________________________________________

bagi mereka yang tak tahu, tahun ini aku da berumur 22 tahun
hahaha ingat lagi masa umur aku 12 tahun,masa tu darjah 6...
" ish tak sabar la nak abis sekolah, tak sabar nak kawen,
apa agaknya aku jadi lepas 10 tahun akan dtg..."

dan alhamdulilah aku kini berada di menara gading, sambung belajar kat UKM
syukur pada ALLAH...

dan kini aku tgh fikir apa aku akan jadi lepas 10 tahun akan dtg....

1. mestilah masa tu aku da berumur 32 tahun....wah tuanya...
2.mesti aku da bahagia bersama dgn si dia.....hihi harap² la kan...
3.mesti masa tu aku da ade 4 org anak...hahaha tak cukup lagi tu...wah tamaknya...
4.mesti masa tu muke aku masih tegang lagi...tak nak la kerepot awal sangat...hihihi


setiap yang diangankan..insyallah menjadi kenyataan
semoga umur yang meningkat menjadi aku semakin matang dalam buat sebarang tindakan

________________________________________________________

korang..korang...aku nak tunjukkan video kamal adli dgn tasha menyanyikan lagu hepi besday tok aku, adik aku punyer keje sebenarnya...dia chat dgn dorang kat gua dot com...
selamat menonton....!!!!
video
.....iEiD....

No comments:

Post a Comment