Friday, April 15, 2011

mimpi 2 hari berturut-turut

sebelum aku sambung study ini, aku nak post sesuatu. aku tak tahu nak kongsi kekeliruan ini kat siapa lagi...aku nak tanya kat korang ini, betul ker kalau kita mimpi seseorang itu, orang itu rindu kat kita?

hmm masuk hari ini, aku da mimpi dia 2 hari berturut-turut....uhuh kami kurang contact sekarang ini, coz kami sibuk dengan exam...nak berjumpa lagi la haram.....hmm tapi lepas paper 1st aku haritu..aku nampak dia...hihihi dia tegur aku...uhuh betapa gumbira sanubari aku ni....tapi rasa da lama tak contatct..rasa janggal nak berborak...aku mampu tersenyum saja kat dia...lepas tu..... aduh..!!! teramat menyesal tak borak dgn dia...uhuhu.......aku hanya mampu doakan dia cemerlang dalam exam kali ini...dapat tebus kekecewaan dia sem lepas.....
good luck iE.

...hilang dimata dihati jangan....

......iEiD....

No comments:

Post a Comment