Tuesday, May 17, 2011

andai itu takdirnya

setelah sekian lamanya..tak berapa lama sangat la....saya kini "keseorangan"....tidak dapat dinafikan dia merupakan insan yang telah membuka pintu hati ini untuk kembali "berduaan"
jika inilah jalan yang terbaik..saya redha dengan ketentuanNya.....

segala apa yang berlaku....kehidupan harus diteruskan
dan saya mengaggapnya sebagai kawan sahaja selepas ini

saya tidak pernah menyalahi dirinya segala apa yang berlaku..mungkin diri ini membuatkan dirinya bosan kot...disebabkan itu dia mendapatkan hiburan dengan kawan-kawannya sahaja....

saya mendoakan dirinya mendapat kebahagiaan dan kejayaan untuk masanya akan datang

di samping itu, saya suka "berduaan" dengannya...dan sempat juga berkenalan dengan familinya yang sangat supporting, pernah suat ketika dulu hati ini amat merindui mak kandungnya a.k.a mak mentuaku...hihihi...dan ingin berjumpa dengan famili dia....pernah juga adiknya menjemput saya ke rumahnya..memang hati ini nak sangat ke sana...tapi apa kan daya.....

tidak terlintas dalam hati ini akan bermusuhan dengan mereka
....saya sayang mereka....

tetapi Allah maha mengetahui..setiap apa yang berlaku saya yakin ada hikmah disebaliknya..

.....setiap perancangan dari Allah insyallah yang terbaik untuk kita....



PID

No comments:

Post a Comment