Tuesday, May 24, 2011

Sukarelawan SUKMA 2011


Pada 21 Mei 2011 berlangsungnya Perhimpunan Sukerelawan SUKMA kali ke-14, bertempat di Bukit Jalil. ramai yang telah memohon untuk menjadi sukarelawan, termasuklah aku...hihihi dan akhirnya aku diterima untuk menjadi sebahagian daripada sukarelawan SUKMA pada kali ini. Ramai juga kawan-kawan aku menyertai sukarelawan ini. Semua gambar-gambar kat bawah ini semuanya ada muka-muka kawan aku. Gambar-gambar ini aku cilok kat Laman Web Rasmi Majlis Sukan Negara Malaysia.


situasi : semasa pendaftaran
nama kawan : miza (budak SUKSIS)


situasi : sukarelawan berbaris
nama kawan : anis pakai tudung putih (budak SUKSIS juga)


situasi : sukarelawan berikrar,
situasi inilah masuk buletin utama
nama kawan : anis dgn gee, gee belakang anis (budak SUKSIS juga)


situasi : sukarelawan bersemangat
nama kawan : Felly, perempuan freehair (budak SUKSIS)


situasi: ada gambar aku, tapi tak berapa terang sangat,
semangat tak aku..??
nama kawan : pakai tudung pink, (Solehah) bukan selendang pink

kalau korang ada beli paper 22 Mei 2011, Berita Harian, di ruangan Sukan ada jugak gambar sukarelawan. tapi muka aku tak nampak, coz aku terlindung dengan budak depan aku tuh, saja je dia nak berdiri, padahal nampak je muka dia tuh...

akhir sekali
sukarelawan.....!!!!!!
1 Hati 1 Jiwa 1 Malaysia

2 comments: