Friday, March 18, 2011

betapa excitednya aku

sepandai-pandai tupai melompat,
akhirnya jatuh ke tanah juga

perpatah kat atas tak de kene mengena pon...
dengan entry aku ini
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

aku nak kongsi kekecewaan aku kat korang
hmm aku baru je balik johor,
kalau aku tahu hal ini dari awal, aku tak akan balik ukm buat masa sekarang ini
hmm aku teramat sangat kecewa...
aku punyer excited nak balik UKM semata-mata nak kejar cita-cita aku
hahaha poyo abis.....

hmm apa yang boleh aku buat, hanya bersabar je...
setiap yang berlaku ada hikmahnya, tapi aku rase ngalat sangat-sangat
kerana apa......????
kerana aku belum puas melepaskan rindu dengan famili,
time cuti sekolah pulak tu
hmm aku pon belum puas main dengan anak sedare aku
ish kalau aku tahu, aku tak balik awal-awal.....
geramnya aku...........!!!!

faktor kenapa aku geram sangat................????
nak tahu kenapa..............??????

exam nak dekat, excited la aku nak pegi kelas, taknak la ponteng, tapi tu la lecturer pulak yang ponteng, lepas tu, tak nak pulak bagitahu awal-awal tak de kelas.................

ok aku huraikan dgn lebih lanjut

isnin: aku mula balik ke UKM, mmg tak de kelas
selasa: aku ade kelas pukul 12tgh hari,excited ini nak ke kelas, sampai je...hahaha kelas batal, lecturer pegi china, tak balik lagi, ok fine,
ptg ade jugak kelas, situasi yang sama, sampai je kelas, hahaha kelas batal.....
rabu: sebaik ada kelas....itu pon ptg...
kamis: kelas pagi-pagi bute, sanggup siap awal-awal, coz excited nak pegi kelas, belum sampai kat bilik kuliah, tapi da sampai kat faculty hahaha situasi yang sama.......
jumaat: up sikit la, gham-gham je masuk dalam kuliah tu, hahaha kelas hari ini dibatalkan, lecturer pegi kuching.....
kalau sehari je kelas batal takpe la jugak, ini seminggu tak xde kelas, 1 hari je ade kelas, itu pon stat petang kelas....

niat dihati nak je sembelih kambing sekor, buat kenduri kesyukuran...
tapi xnak buat, coz aku tak tahu dari awal kelas batal.......
kalau aku tahu, baru aku buat..................

hipotesis yang aku dapat untuk minggu ini
kalau nak kelas batal....perlu excited datang ke kelas.....

.....iEiD....

No comments:

Post a Comment