Thursday, March 24, 2011

stress punca aku kuat makan

aku nak tidur sebenarnya ni...tapi memandangkan aku tengah tunggu romate aku balik dari kedai makan, hihihih aku kene sengkang mata supaya jangan tidur.....
sebab kenapa aku tunggu romate aku???
aku tunggu dia bawa makanan...hihihi

sejak akhir-akhir ini semangat makan aku membuak-buak
semangat belajar aku sekarang pulak yang semakin merundum
biasalah ikot pasaran dunia....
kadang-kadang naik, kadang turun
tapi memang realitinya aku kuat makan...
korang bagi pe je...aku akan makan punyer.....
tapi ade time mood tak nak makan aku datang
ntah la...kadang-kadang aku pon tak faham dgn diri aku ni
kadang-kadang kuat makan, kadang-kadang tak

_____________________________________________________

kepala aku sekarang tengah pening sangat-sangat
seumur hidup aku, aku tak pernah rasa pening macam ini

pening segala masalah melanda dalam diri
bukan masalah kecik, tapi besar jugak la
tengok la badan yang bawa masalah tu
hah macam tu la saiz masalah aku

kata orang, kuat mana pon kita lari, kita jangan lari dari masalah
kita kene hadapinya dengan berfikiran waras

aku jenis yang malas nak amek port, biarlah orang buat apa kat aku,
yang penting aku tak bersalah
tapi kalau semua orang da percaya kat sebelah pihak je, memang susah jugak nak hadapinya.

nak biarkan, takot berlarutan, maknaye tak akan selesai kalau tak de penyelesaian, ntah lah..kadang-kadang aku kuat hadapi semua dugaan, namun aku manusia lemah....walaupun ada kawan-kawan..tapi kalau keseorangan keluar jugak rase kesedihan itu

dahulunya : susah senang hadapi bersama
tapi
sekarang : kalau kita susah lagi dia suka

.....iEiD....


No comments:

Post a Comment