Sunday, March 20, 2011

tak sangka dalam diam

tak sangka dalam diam, aku menyembunyikan hasrat hati memiliki dirimu
pernah suatu ketika ramai kenalan ku ingin memiliki dirimu
pada mulanya diriku tidak mempunyai apa-apa perasaan terhadap dirimu
namun akhirnya aku sudah terpikat pada dirimu
wahai.............!!!!!!!

D3100
impian aku...
hahaha...kenapa aku suka D3100??


1. record full 1080p HD videos

2.gambar menakjubkan dalam setiap situasi

3.full HD filem untuk seluruh keluarga

D3100 ini boleh amek gambar..boleh juga rakam buat video

aku suka amek gambar orang, aku lagi suka orang amek gambar aku dengan kualiti yang cantik, dan suke rekod setiap yang berlaku,

maknanya kat sini, aku suke rakamkan saat-saat yang manis dengan pergerakan dan juga dengan gambar mati.

aku nak cerita sikit pengalaman aku memegang camera DSLR ini, aku amek punyer amek gambar...time tu konvo adik aku, wow aku dapat rasai nikmat dan kepuasan time aku dpt amek gambar yang cantik-cantik...hahahaha....perasan je tu....uhuhu
lepas tu, time aku pegang camera DSLR tu...ada sorang kawan adik aku ini,
dia kenal juga aku, coz satu kampung,

dia tanya aku
"sekarang kat mana?"
aku jawap
"kat bangi, study lagi,"
dia boleh perli aku,
"owh ingatkan jadi camerawoman sekarang...."

wow itu adakah itu galakan atau hanya memerli aku???

_ _ _ _insyallah aku akan capai impian aku itu_ _ _ _
.....iEiD....

No comments:

Post a Comment