Wednesday, March 9, 2011

Port Dickson yang kami pilih


adik aku konvo, sempat jugak aku dgn famili sepupu gerak jalan-jalan makan angin kat PD
so kitrg sempat singgah ke Teluk Kemang jalan-jalan kat tepi pantai, tapi tu la waktu malam la...hihihihi tak ramai orang...matahari xde....tapi muke still burn...hahaha

famili aku dtg pagi² selase tu....kol 3 pagi lebih gerak dari Johor, kol 6 lebih da sampai kat hotel yang kami duduk tok 1 malam je....uhuh gile cepatkan famili aku sampai??? hihihi abg ipar aku yg bawa dorang ke PD, hihihihi

ok aku saje je nak kecoh-kecoh kat korang yang aku pergi tepi pantai malam-malam
seumur ladang aku tak pernah jalan-jalan kat tepi pantai malam-malam
pukol 12 lebih jugak kot sampai kt hotel....puas jugak la jalan-jalan, tapi rase terkilan tak dapat mandi...hahaha gerun kot nak mandi laut malam-malam, ade buaye darat aku dgr cite...hahahha

sedikit je yang aku dapat kongsi dgn korang
gambar yang lain macam tak sesuai tok ditayang.......
.....iEiD....

No comments:

Post a Comment