Friday, January 28, 2011

dapat hadiah dari buah hati

28 januari datang lagi.....
hari ini besday aku....
thanks mama lahirkan aku 5 tahun yang lepas
hari ini banyak kejutan yang aku dapat
aku epy sangat-sangat

aku bangun pagi tadi dengan semangat yang tak pernah aku rasa sepanjang aku sekolah ini,
aku tak tahu kenapa, aku bangun dengan mudahnya, selalunya, papa aku kene simbahkan air sebaldi barulah aku sedar, kalau tak, memang payah aku nak bangun pagi....
bukannya apa, stay up beb tiap-tiap malam sampai 2 pagi, stay up main game..hahaha

lepas da siap mandi, adik aku pakaikan aku baju melayu, wah da macam anak raja, tapi aku berkata dalam hati
"ish, dahsyat....., napa adik aku rajin sangat pakaikan aku baju.., ish dahsyat...."

kalau aku la jadi dia..aku tido aje..tak kuasa aku nak bangun pagi-pagi, lagi-lagi time hujan macam ini, gile sejuk beb...!!!

hari ini lebih hairan yang aku rasa, napa aku hairan?????
papa and mama aku yang hantar aku ke sekolah, selalunya papa aku hantar aku pakai moto ex5 je...tapi tadi, papa aku siap hantar aku pakai kete BMW 7 series, entah kete siapa yang di pinjam.

sesudah sampai aku kat sekolah......., aku berasa hairan buat ketiga kalinya, selalunya kawan-kawan aku buat tak nampak aku je kalau aku sampai sekolah.....tapi pas saje aku turun dari kereta, 1 lagi perkara yang lebih hairan aku rasa, iaitu aku disambut baik oleh semua orang, gile hairan..ish dahsyat......!!!! dorang mimpi aku ke malam tadi, sampai peluk aku segala bagai ni...??!!!

kring......!!!!!!!! lonceng berbunyi.....da waktu rehat.....
3 minit kemudian lonceng da berbunyi, bermakna da 3 kali aku tambah mee goreng,
1 minit 1 pinggan mee goreng.....hahaha
tibe-tibe aku dengar suara sumbang menyanyi.....
"hepi besday to u,
hepi besday to u
hepi besday to aku
hepi besday to u.........."

........wah dorang buat kejutan tok aku la.........
.................aku dapat hadiah dari buah hati aku.................

.........aku suka besday aku tahun ini.........

.....iEiD....







No comments:

Post a Comment