Tuesday, January 4, 2011

hangat macam biasa


terharu muka aku masuk paper..
metro lagi tu...............
hahahahahaha
tajuk paper tu... tulis
"pid mencari pengganti bapa untuk anaknya"

tajuk je......isi dalam paper itu takde kaitan pon dgn tajuknya
tapi agak kureng cikit disitu

aku dapat gambo ini dari wall facebook aku
tuan yang buat bende alah ni yang tag sendiri kat aku
kalau korang nak try
klik ini
http://apps.facebook.com/newclip/

aku tahu dia cume nak gurau-gurau je dgn aku
uhuhu tapi aku rase gile malu siot....
macam aku ini murah sangat
nak mintak simpati kat orang lain...

tapi, padan jugak gambo aku tu dgn tajuk paper tu kan...???
sebenarnya aku ada objektif kenapa aku post entri ini
objektif aku itu boleh dibahagi kpd 2 bahagian:

pertama, objektif umum
dan
kedua, objektif khusus

Objektif Umum

aku nak bagitahu kat korang bahawa
paper ini tidak dicetak kat paper metro seluruh negara,
tak payah lah korang search metro online pulak yer.....

Objektif Khusus
pulak
1. aku nak tegaskan disini aku belum berkahwin lagi,
insyallah 4 atau 5 tahun lagi kot...jgnlah risau, pasti aku jemput korang

2.menerangkan bahawa anak dalam gambo itu bukan anak aku,
tetapi anak saudara aku

3.mengelakkan gosip ini agar tidak menular diseluruh negara,
supaya sidia tidak fikir yang bukan-bukan tentang diri aku

aku merasakan aku sudah menjernihkan segala kontroversi
yang melanda diri aku ini

secara

ringkas, tepat dan padat

Firman Allah S.W.T
"Fitnah itu lebih dahsyat dosanya daripada membunuh"
.....iEiD....


2 comments: