Sunday, January 23, 2011

Nama aku dalam bahasa bunian


hahahaha
hari ini hari ahad
ada pulak mood aku nak buat esaiman
tengah aku syok sangat buat esaiman
aku pergila bukak facebook
tengok-tengok ada orang buat pasal
nama kita dalam dunia bunian

aku pon torailahkan
saja je nak amek tahu pasal
nama aku dalam penggunaan bahasa harian orang-orang bunian ini
nama aku dalam facebook
PID NUR FAZ
lepas aku buat benda alah ini
hasil yang aku dapat adalah

cili kering

patot la badan aku agak kering

sebut pasal kering-kering ini kan
aku teringat time sekolah dulu...
time tu aku belajar subjek Pengajian Am form 6
cikgu suruh cari nilai harga setiap item yang ada kt dalam petikan
cikgu panggil sapa yang dia paling sayang untuk bagitahu berapa harga item-item tersebut
orang yang last dia panggil adalah aku..nampak sangat cikgu syg gile kat aku....
hahahahaha

lepas saje cikgu sebut nama aku
semua budak kelas ketawekan aku
kenapa dorang semua ketawe....??

hah ini yang aku nak citekan ni
dalam petikan itu adalah senarai item-item yang kiteorang perlu cari berapa nilai harga setiap item itu..aku tak ingat sangat pasal item-itemnya itu.....
tapi aku ade ingat sikit-sikitla pasal item-itemnya itu....
salah satunya adalah berapa harga untuk papan lapis

sebelum cikgu panggil nama aku tu, tergerak dlm hati aku mengatakan janganlah cikgu panggil nama aku.....tapi cikgu panggil jugak..gile syg dia kat aku.....hahahaha

semua item da disebut berapa harganya
turn tok item papan lapis pulak.....
tibe-tibe aku terdengar

"faridah papan lapis...??"

satu kelas semua ketawe...
sampai muke cikgu aku pon merah padam ketawa time tu

kenangan yang tak akan aku lupakan


No comments:

Post a Comment