Wednesday, January 12, 2011

jiwa kacau


sayang seorang anak kepada ibu dan bapanya bukan melalui hantaran wang ringgit,
tetapi sayang seorang anak pada kedua ibubapanya ialah
dengan doanya supaya kedua ibubapanya mendapat tempat yang terbaik di sisi Allah


sejak 2 menjak ini..hati aku mula rase tidak tenang dan tidak happy mula-mula aku tak tahu kenapa aku boleh jadi macam ini awal-awal sem memang excited aku nak balik ke UKM mungkin disebabkan sidia..aku gile-gile rindu kat dia.. memang nak sgt jumpe sidia... agak da lama tak jumpe dia..... stat aku cuti sem lepas..sampai sekarang aku tak jumpa lagi dgn dia.. cuba korang bayangkan...lama siot.... tapi apa kan daya..memang tak de rezeki aku nak jumpa dgn dia.. dia pon aku tgk cam tak nak je nak jumpe aku so.........
aku malas la nak ajak dia lebih-lebih..sekali cukup..dia taknak..itu dia punyer pasal....
dia diam..aku pon diam.... so cam gantung tak bertali


wajah yang ceria tentu menyimpan sesuatu yang sukar untuk digambarkan

sem dulu
kalau petang-petang kalau dia free la.... selalu temankan aku
hilang cikit rase bosan itu...
tapi sekarang ini?? bukan setakat ptg..mlm pon..jgn harap nak temankan aku.... tiap-tiap masa bz memanjang.....


sayang seorang kekasih pada buah hatinya bukanlah melalui hantaran wang ringgit,
tetapi sayang seorang kekasih pada buah hatinya ialah dengan perhatiannya supaya buah hatinya dapat melepaskan rindunya kpd kekasihnya

p/s: cerita di atas hanyalah rekaan semata-mata
sesiapa yang nak percaya lantak koranglah.......

No comments:

Post a Comment