Saturday, January 1, 2011

satuhari ditahunbaru

2010 telah melabuhkan tirainya
banyak kenangan manis dan pahit telah aku lalui sepanjang tahun lalu



ok..kisah lalu jangan dikenang
kita perlu terus pandang ke hadapan....
dan mengejar perkara yang tidak sempat kita capai pada tahun lalu

saban tahun umur kita semakin meningkat, nafsu pun semakin meningkat..
nafsu nak kejar cita-cita ler....bukan nafsu ehem2 tu...

ok sambung yang tadi....
nafsu aku nak kejar cita-cita semakin membuak-buak dalam jiwa aku ini......
orang kata semangat baru datang kembali......
adakah cita-cita aku akan tercapai...?
hah yang ini kita tak tahu.....

dalam sibuk aku kejar cita-cita aku...aku ter usha blog

http://cstproduction.blogspot.com/

wah gempak gile video-video yang dorang buat beb
lepas aku abis usha blog tu....aku buat kesimpulan
bahawa
dorang macam tahu-tahu jer aku nak kejar balik cita-cita aku
yang tak sempat aku nak capai pada tahun lalu...

korang nak tahu apa cita-cita aku tu...???

Berikut dipersembahkan kepada rakyat jelata.
Wedding Highlight yang bertemakan raja-raja purbakala.
Bertempat diperkarangan Budaya Taman Pertanian Shah Alam.



lepas korang tengok video ini korang dapat simpulkan sesuatu
iaitu
aku bercita-cita nak ada koleksi simpanan video perkahwinan aku sendiri bersama sidia
adakah pada tahun ini...??
_ _ _ _ _ hah yang itu kita tak tahu _ _ _ _

.....iEiD....

2 comments: